Åh va trött jag blir!

Allt med mat blev så himla fel igår. Åt en halv liten skål med fullkornsmakaroner till middag runt 19 tiden, innan det hade jag inte ätit sen 12.40 efter min träning, som gick sjukt bra faktiskt! :)
Vaknat inatt av hunger ett par gånger.
Nu har jag käkat morotsbrödet som jag bakade för ett tag sen. 2 skivor, sen fick jag sjukt ont i magen. Men är inte mätt än. Men brödet blev riktigt gott, som vanligt. Har ni prövat?

Idag jobbar jag bara 3,45h, skönt. Men idag har jag ingen energi för träning, kanske ikväll.

Btw, ta en titt i mitt kylskåp ;)


Laxsåsen från Abba var RIKTIGT ÄCKLIG! Köp den INTE!
Usch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0