NYSTART!

NU ÄNDRAR JAG PÅ MIN BLOGG!

Jag kommer göra lite ändringar här i bloggen.
För jag har nämligen ändrat min livsstil, markant.

Jag har blivit ett tränings- och matfreak. Haha, vad hemskt det låter.
Men jag har verkligen gått upp de senaste och jag behöver loosa minst 5-6 kg innan jag är nöjd.

Så häng med mig i mitt nya sunda liv!

Jag kommer inte släppa tatueringar, inredning och mode kära läsare!
Men jag har verkligen lagt bloggen på hyllan för länge nu. Jag tror jag behöver en spark i arslet (nystart alltså) för att jag ska kunna hålla bloggen rullande. Dels för min skull.

Jag ska ändra designen när jag hittar något som jag tycker passar till det nya, men det är svårt. Särskilt när jag själv är helt lost bland alla kodmallar och stilmallar. Det är bara siffror och konstiga ord ÖVERALLT! Bloggdesign är verkligen en djungel!

Snälla hjälp! Haha!


Checka in nya stilen!

Jag har INTE släppt min skatestil !!

Vi hörs senare, nu ska jag gå in till stan och köpa kalender, ett block och sen ska jag till gymmet ;)

Bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0