Måndag!

Gick upp vid halv nio. Mest för att jag gillar att gå upp tidigt. Då får man ut hela dagen.

Sitter här och äter risgrynsgröt med kanel och ett kokt ägg. Efter detta ska jag låta maten smälta lite sen ska jag ut och springa. Förhoppningsvis kommer solen fram, för det skulle den! Jag vill ut, springa ute så länge det går. Gymmet är lite deprimerande vissa dagar. Typ idag.

Igår var det underbart väder här, synd bara att jag inte mådde lika underbart som vädret. Det blev tyvärr lite för mycket vin i lördags.
Jag och Samuel var ute och gick i skogen. Här kommer lite bilder!






Lovley!

Gårdagens matintag:

Frukost: Två GI-frallor och ett ägg

Middag: Kassler med ris och paprikasås (svingott!)

Kvällsmat: Ett gäng vindruvor (+choklad, ajjabajja!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0