Måndag igen...

Älsklingen är ledig hela veckan! :) Så idag ska vi gå till Butteriks för att spana in lite saker till kommande helg.

JA, JAG VET ATT HALLOWEEN VAR DENNA HELGEN MEN DET STRUNTAR VI I!

Jag vet precis vad jag ska vara och ska beställa dräkten från nätet idag, jag hoppas det blir gryymt! Jag har redan tänkt ut allt. hur jag ska se ut, vilka andra saker jag ska köpa till, smink, allt!
Nu ska vi bara hitta något till lilla pojkvännen med.

Min frukost idag har vart fiberhavregrynsgröt med linfrön och solroskärnor (+ hallonsylt) och en nybakad grov fralla med ost och röd paprika. Gott!

Igår vart jag väldigt hungrig då jag inte hade ätit riktig mat på hela dagen så vid åtta på kvällen kokade jag ett ägg. Pojkvännen flippa ur över det så det slutade med att jag värmde en liten pizza i ugnen. Ångest!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0