Godmorgon!

Igår träffade jag Malin och gick på stan. Köpte lite saker. Kan visa det ikväll istället, har inte tid nu. Men finfina saker vart det iallafall :)

Bakade även scones på grahamsmjöl, vetekli och fiberhavregryn. Hitta ett nyttigare bröd? Haha!
Men det blir faktiskt gott!
Har några över som jag tänkte käka till frukost efter jag duschat.
Sen bär det av raka vägen till jobbet. Jobar 13-19 bara. Skönt!
Men det tar en stund att åka från Halmstad till Särö.........jävla Halmstad hatar mig.

Igår käkade jag

Frukost: Grova scones med ost och te.
Middag: Kokt torsk, potatismos med palsternacka och morot, ägg och färsk babyspenat.
Kvällsmat: Scones från imorse och yoghurt med blåbär/hallon müsli.


Blev ingen träning igår, jävligt illa! Måste träna idag och imorgon!!

Nu måste jag duscha, göra magövningar, äta frukost, göra iordning mig och diska innan jag hoppar på tåget mot arbetslivet.

Kommentarer
Postat av: anna

sv, haha vem vill inte ha en omgång av Anna Skipper!?

2011-10-27 @ 10:37:27
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha åhhh vad jag skrattade åt din kommentar. Feel you sista'! Inte släcka på toan, inte tömma ljushållarna etc. Makes you craaazy för mindre. ;-)

2011-10-28 @ 22:14:26
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0