En trevlig dag med ett berg av socker

Det är alltid lika trevligt att jobba med kära Nina! Sen att man inte kan slita sig därifrån utan stannar på jobbet 3 h efter att man slutat för socialt umgänge är en annan femma. Och oj vad mycket godis det finns tillgängligt på jobbet! Det gåår ju bara inte att stå emot en hel dag. Min middag idag har bestått av chokladbilar och saltlakrits-spöken. Men jag har även ätit en kycklingklubba och minikeso. Så jag har ätit mat-mat idag.
Imorgon blir det inget godis, och nästa vecka ska jag träna måndag - torsdag!!!!!

Är trött som få då jag sov riktigt dåligt inatt. Hade mycket tankar i huvudet. Dom tankarna ville tydligen fortsätta spinna även när jag sov för att jag har vaknat otaliga gånger inatt.
Inatt ska jag fan sova!

Nästa helg blir det all-in med bästa vännerna och kärleken. Det blir en försenad halloweenfest, men det gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0