Dagen i allmänhet

Idag har jag vart ute i det otroligt fina vädert. Var ute och gick i 2h och 20 min. Snabbt. Loosa över 600 kalorier. Riktigt nice!

Idag har jag käkat:

Frukost: Lite risgrynsgröt och ägg

Lunch: Fiskbullar (inget annat)

Mellanmål: Mixad frukt (0.5 äpple, 0.5 banan och 5 jordgubbar) med risgryn.

Middag: En halv kasslerskiva, jasminris ch paprikasås med stor sallad

Ikväll: Vitt, torrt vin (minst kalorier i det) + lite choklad, fyyyyyy mig!!!!!! fyfan va äcklig jag är.


Imorgon är min fina älskling ledig. Undrar vad vi ska göra då?
han vill så gärna bada, men jag klarar inte av det. Klarar inte av alla blickar. Känner mig så jävla smygfet och blek. Måste sola! Man ser smalare ut om man är solbränd.
Idag kommer jag inte somna hungrig, vilket är synd. Jag känner mig fet om jag somnar mätt. Aja, de löser jag imorgon kväll ;)

Men jag har ätit jävligt bra idag. Stolt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0