Så.....trött bara

Så trött på allt. Även om det händer massa saker just nu som är bra så känner jag mig bara trött.
Så jävla trött. Känns som det inte händer nånting. Men det gör det ju. Alltså, jag vet inte hur jag ska förklara mig.
Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta men...ah.
Både igår och idag har jag typ tröst ätit!? Vilket är väldigt onödigt. Jag har bara tränat 2 gånger denna veckan och känner mig äcklig och fet.

Imorse orkade jag inte bry mig om vad jag stoppade i mig till frukost. Blev två rostade mackor, det var inte gott. Vitt bröd är inte så jävla nice som jag minns det...
Men sen åt jag kyckling (magert kött) med babyspenat och minikeso. Bra eller hur?
hemma åt jag wokgrönsaker och ett ägg...ganska bra?
Sen denna jävla choklad! Jag hat/älskar den!

Mår dåligt helt enkelt. Är ständigt röksugen....de stör mig också!
Hur jävla svårt ska det vara att gå ner i vikt? Jag har ett jäkla beroende av att ständigt räkna alla kalorier jag sätter i mig. Är fruktansvärt noga med att aldrig överstiga 1000 kaloriert/dag (jag vet att det inte är bra, blablabla...). Jag orkar inte mer!

Hur ska jag ta mig ut ur min onda cirkel? Jag vill ha hjälp samtidigt som jag har en jag-vet-bäst-så-håll-käften attityd.



God fucking natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0