Nu händer det mycket!

Idag var vi på lägenhetsvisning. En 3:a. Väldigt fin och jag får äntligen mitt efterlängtade badkar och balkong!
Vi tog den direkt och ska skriva kontrakt idag eller imorgon. Ringde vår nuvarande hyresvärd, sa upp lägenheten och att vi ville ha bort den så snabbt som möjligt.
Nu annonserar jag ut våran lägenhet på facebook bla.

Så nu ska vi flytta om ca 1 månad! Vi får lägenheten 1:a januari.
Jag har nytt jobb och min SAMBO ska bara göra klart sin praktik sen börjar han också på nytt jobb i januari förhoppningsvis !!

Så nu är det mycket på gång!!

Känner du någon som kanske känner någon som känner någon osv osv som vill ha en urmysig 1:a, vindsvåning med snetak och mörka bjälkar? 10min till havet, 5 min till stan. Allt nära!

Kontakta mig via min mail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0