Lagom mulet

Idag ska jag och älsklingen ut och springa en slinga som är ca 8 km i det lagom mulna vädret. Kommer bli riktigt skönt!

Igår var det en väldigt väldigt konstig dag.
Jag o killen åkte för att handla mat för vårat kylskåp gapar tomt. Både två var vrålhungriga och alla vet att man inte ska handla hungrig. Då kommer man alltid hem med dubbelt så mycket mat ju!
Så vi gick in på Max som ligger bredvid mataffären. Så där tvingade jag i mig en äcklig hamburgare och några pommes för min pojkväns skull.
Efteråt kände jag mig otroligt äcklig oc det kändes som alla kunde se igenom mina kläder och se allt överflöd som envist sitter fast på mig. Jag ville inte köpa någon mat. Vi gick därifrån med kaffe och grönt te. Ingen mat. Jag hade gråten i halsen hur länge som helst.


När jag kom hem la jag mig under täcket i sängen och ville dö. DÅ ringer telefonen. Det är Ica Maxi som vill ha mig f.r.o.m typ nu och över hela julen osv. Men dom kunde int lova en fast tjänst. Självklart blev jag skitglad !!
Men nu denna förvirring.
Ska jag säga upp min fasta tjänst och ta detta och hoppas på att få jobba kvar? Då kan jag och älsklingen ÄNTLIGEN BLI SAMBO !!!!!

Satsa eller fega????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0