Hatar att äta fler än 3 gånger/dag

Idag har jag ätit 3 gånger.

Frukost: Havregrynsgröt + fullkornsmacka med smör

Lunch: Äggmacka/kaviar + liiiite fil (typ 5 skedar, det var inte gott)

Middag: Lättfil med havrefras och rågfralla med smör

NU ÄR JAG HUNGRIG IGEN!
Jag hatar att äta fler än tre gånger! Jag är verkligen sugen på MAT!
Trött på att bara äta "frukostmat" hela dagarna.

Denna månaden har vi det verkligen tajt med pengar! Vi har inte råd med mat. Vi lever på....ägg, bröd och gröt hemma just nu. Bokstavligttalat !!!!!!
Sa det till mamma. Så jag ska få med mig fläskfile och lax. Hoppas på lite mer ;)

Jag spyr snart på havregrynsgröt. Det är inte gott längre. Det tycker inte min mage heller. Den flippar ur!

Imorgon jobbar jag och på lördag ÄRE FEEEST! På söndag mår vi dåligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0