Presenter

Tänkte visa vad jag (och älsklingen) fick i lördags på våran grymma dubbel-fest!!


sötaste necissären!


en flaska vitt vin från J.P Chenet.


Sött armband från Pilgrim.


Jag ska få en Onepiece av mamma, men gav mig en pytteliten sparkdräkt sålänge, haha!


En flaska Rosé


En jättemysig fontän


Världens snyggaste tavla!


En plattång från Björn Axén

Vi fick även ett våffeljärn från Chiliserien (vi samlar på den). Och jag fick en röd (snygg) digital kompakt kamera från Samsung.


TACK TACK TACK för alla jättefina saker!♥

Bilder från festen ska jag ragga!!


Ni missade väl inte inlägget här under?!?!?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Fontänen var snygg! Riktigt snygg. :D



Och du var den enda som uppmärksammade Sunes Sommar-citatet. Bra där. ;)

2011-03-30 @ 16:13:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0