I'm alive!

Haha. Jag har vart borta 1 vecka i Österrike! Jag fick alltså ledigt.
Dock är min kamera den sämsta ever så älsklingens syrra fick stå för korten och vi ska också få dem, vet bara inte när.

Köpte ett par awsome skidglasögon som matchar jackan. awsome. Dem ska ni få se.
Jag har också hittat min favorit tidning, "Body Art" heter den. Ska kolla om man kan prenumerera på den :)

Har just nu inget speciellt för mig. Måste tvätta min gigantiska hög med kläder. Sitter nyduschad men med en typ smutsig tröja på mig...eller jag vet inte om jag behöver tvätta den, den är inte fläckig, luktar bara typ garderob. Onice.

Idag är det 1:a mars!!! Alltså är det 26 dagar kvar tills jag fyller 20! Fast jag vet dock inte vad jag ska göra när jag fyller år....det är på en söndag liksom...wiho. . .


Yeye...kanske dags att ta hand om tvätten och dammsugeriet här. Saknar min älsk♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0