Halsont och skateboard

Igår mådde jag ju apa men kände mig prima när jag vaknade, förutom halsen då. Har lite panik över detta så halva dagen har jag spenderat i sängen framför 2½ Men. Det är bra skit!

Nu har jag vart och handlat grymt mycket mat till min och min pojkväns fest som är nu på lördag!! :D
Gud så mycket mat. Men det ska bli kul!


FÅR INTE BLI SJUK NU INNAN JAG FYLLER 20!

Jag har också börjat göra om hela min skateboardbräda som jag gjorde som projekt på gymnasiet sista året.
Färgen blev lite utsmetad när jag tog hem den så ska fylla i alla linjer och skuggor och så.


Såhär snygg var den när den vart helt klar. Nu ska jag fylla i alla ljuner som sagt PLUS att jag ska måla blommorna i färg istället. det ger nog brädan lite mer liv.




Puss på er!
Nu ska jag äta, dricka te och hälla i mig piller.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej! är allt bra?:)

nu är offpitztävlingen som du deltog i avslutad! för att se om du var en av vinnarna, kika bloggen:)

2011-03-22 @ 12:31:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0