Fått så mycket gjort idag!!

Trött som få när jag vaknade. Ville bara gå och lägga mig igen.
Men jag var tvungen att göra paj till festen på lördag. Så jag börjar med en vegetarisk super god paj allt går skit fint TILLS....strömmen gick i över 1 timme... INGENTING som hade med el att göra funkade. Så jag kunde inte sätta på ugnen eller nånting!! Panik. Trött man blir då alltså..

Men den kom ju tillbaka tillslut, då vart de full fart i köket igen. Nu har jag gjort 4 pajer, bara hälften kvar som jag ska göra på fredag med Gedda =)

Nu ska snart jag & mamma åka iväg, hon till jobbet och jag ska hänga upp en
"ursäkta-det-kommer-vara-en-fest-här-på-lördag-lapp"
vid lokalen och sedan ska jag spela trummor hela kvällen i Gbg. Länge sen nu, ska bli kul!

URSÄKTA FÖR ALLA CAMBILDER SOM BLIVIT DE SENASTE. MEN MIN KAMERA STARTAR INTE :''''(
Den är STENdöd.


gammal bild.




ciao!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jäklar vad dyrt:D

2011-03-23 @ 16:08:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

batteriet kanske är slut i kamera? ;)

2011-03-23 @ 21:14:33
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0