Åh så lycklig!

Jag fick de bästa nyheterna förut idag innan jag traska iväg till jobbe'.
Jag fick hyra den lokalen jag ville till min & pojkvännens super kalas/fest. Det kommer bli fett, hoppas jag.

DET SKA DE BLI !!!! :D

Så har skickat ut inbjudningar på face nu och sitter som ett barn dagen innan julafton och nästan hoppar där jag sitter.
Jag har planerat allt, med bål, tårta, kaffe, mat och ofcourse partyyyy!
Min kille vet inte ett skit vad jag planerat mer än att lokalen är bokad och att de kommer massa folk, haha.
han är partar nu ändå så vill inte störa med massa jobbiga "flickvän-samtal". Jävla onödigt. Tar det en annan vacker dag.

En annan sak jag vart lycklig över är att jag fått en del av alla mina Volkom-cravings stillat.
JACKAN ÄR MIN!



Så häär snygg är jag på dagarna utanför dörren.

Nu ska jag bjuda upp dammsugaren till en vild dans.

pussar

Kommentarer
Postat av: Jen

Snygg jacka! Men åååh jag hitta ingen inbjudan! Haha vilken diss ;) ;)

2011-03-06 @ 11:46:57
URL: http://finest.se/jenjen
Postat av: melinda

snygg jacka :D

2011-03-08 @ 12:47:42
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0