22/3-11

Vaknade upp till solsken, jag och min mamma åkte in till Gbg med lillbrorsan och hämtade färdiga pajskal från min mosters café. Jag ville betala dem men fick inte, finaste moster! ♥

Sedan åkte vi till 421 (Sisjön) och ordnade lite grejer där, även de va grejer till festen på lördag. Hehe.
Ska jobba en kortis sedan (15-19). När jag kommer hem ska jag sätta igång med världens bak i köket. Ska göra 5 kladdkakor till på lördag. Jag är awsome på kladdkaka, mästare!




Happy chey!

Det känns riktigt bra nu! Jag är på gott humör även om jag stötte på världens grinigaste kassapersonal på Ö&B när jag köpte platsglas.
Nu ska jag och mamma äta köttisar och makkisar.
(köttbullar & makaroner)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: åh det är fint väder men blåser:(

2011-03-22 @ 15:43:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jasÅ?:D var har du köpt den?

2011-03-23 @ 08:23:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0