watch out

Är egentligen rövtrött men ändå sitter jag här och flummar i Skype med älsklingen...han tycker säkert att jag är as jobbig, men hallå. Allt för kärleken, right?


Vi bestämde även nyss att det blir utgång på lördag med våra kära vänner som egentligen bor i Sundsvall, riktigt nice!
Har redan bestämt vad jag ska ha på mig, haha! Mitt nya super neongula linne. Kommer lysa inne på klubben,
woop woop!


De jag egentligen ville visa var min nya otroligt snygga klocka som jag köpte i Italien! :D


kameran gör den rosa färgen helt dammig typ. Armbandet är ROSA, de lyser rosa verkligen!!
Mycket som lyser nu ;)

Fett snygg den med. Men egentligen, vem köper fula saker, huh? ^^


NU ska jag sova. Upp tidigt imon! Ska träna först och sen in till kungsmässan för att köpa ett par jeans till pojkvännen och sen ska jag till jobbet och jobba 13-21. Häcken full!

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0