Hemma från Italien och efter en omgång i stan

TJO!

Kom hem från Italien igår och fick äntligen träffa min älskling!! :D
lätt en av dom bästa resorna jag vart på, grymt roligt men samtidigt hade vi runt 40 grader varje dag! Sjukt varmt!

Idag har jag och älsklingen vart på Kungsmässan, Freeport och IKEA :)
Kom hem med 2 linnen, en tisha plus massa saker från IKEA såklart.


De gula linnet är neon gult, de lyser verkligen :D
Från Gina Tricot á 129kr.


Volkom tisha (såklart!)
Från OneOff á 149kr.

Sedan väntade paket på mig när jag kom hem från italien, ett nytt iPhone skal ;D


Skalet är knallrött ;D


Nu ska jag och älsklingen ut och ta lite kort i kvällssolen.
Imorgon börjar jag jobba igen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0