Trött_tjej_91

Jag är grymt trött för jag har jobbat ihjäl mig idag...har inte stått still en sekund typ. Haft så mycket att göra, blev änna svettig på kuppen. GÖTT.
Så nu ska jag sova som en prinssesa för imorgon ska jag träffa Alex (minns ni honom?) haha. Vi har inte setts sen i somras, så nu är det veeerkligen på tiden. Han och jag var ju så jäkla tighta på gymnasiet, vi gick i stan varje dag nästan och tjejen i skolcafet trodde vi var tillsammans för att jag & Alex ALLTID gick tillsammans, typ vart vi än gick. De va en helt sjukt bra tid ändå. Saknar de.
Så jag längtar tills imon!

Tänkte jag skulle sätta mig och skissa (som jag sa/besämt mig för att göra mera). Men jag är helt väck just nu så de får vänta.

Så imorgon kl 11 skall jag befinna mig i kära Göteborg och träffa Alex.

Detta var en dag då vi satt på Frölundatorg och kommentarade vad alla hade för kläder. Haha, fina tider!
En sne fin septum hade jag på den tiden, saknar den ibland.



Senare på dagen (typ vid 16-17 kommer älsklingen)

Bild tagen sommaren 2008.


Hoppas ni får en god nattsömn och att ni hittar hem från dimman på krogen :)

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh, underbara Götlabörg. :D Akta Näslund bara. ;)

2011-01-20 @ 21:10:11
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0