Söndag

Söndag och första veckan på det nya året har om ett par timmar passerat.
Ska till jobbet om ca 30. Sedan tar jag ett tåg till kärlekslandet och lever tv-spels livet! Göttans!
Fast imorgon blire nog en soffa köpt, tror jag.
Åh, vill bara flytta men måste ha ett jobb där nere först...lär ju ta 700år.

Tänkte visa vad jag fick i julklapp av min pojkvän.

En epilator! Det sitter ca 40 pyttesmå pincetter på den som nopprar bort håren på benen. Lär väl göra satans ont men det är värt det för efter ca 3-4 gånger ska hårväxten minskat med över 50%. Härligt! Slipper man hålla på att raka benen varannan dag på sommar'n!

Från Braun.

De lär komma en recension på den i veckan. Håret måste ju vara lite långt för att de ska funka...så imorgon eller övermorgon kan jag nog använda den ;D


Nu ska jag byta om och sminka mig så man inte ser ut som ett spöke! Haha.
(man vill ju inte skrämma bort kunderna!)

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Syedbenedicte

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2012-01-23 @ 13:32:21
URL: http://syedbenedicte.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0