Som jag sa

så skulle jag börja måla igen. Jag har målat lite grann idag men upptäckte en massa skisser jag inte visat än!
Ca 7-8 st har ni inte sett än. Men jag tänker inte visa alla på en gång...Hehehe. Då är det inge kul.

Men denna gjorde jag idag.


Körsbärsblommor.



Kan vara en bra början på en sleeve.



Min säng, fast nu ser de värre ut.

Ska göra en tatuering till min pojkvän (igen). Han vill ha något aggressivt på vaden...hmm...jaha liksom?
Har noll fantasi för de just nu. Hatar när man inte har någon insperation. Blir väldigt frustrerad.
Men de löser sig hoppas jag.

Jag målade upp den han har nu plus att han ska tatuera in dennapå underarmen (har gjort den med).

Step by step.



Jag sparar just nu till min första tatuering.
Den kan ni få se inom kort!


puss.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!



Skissar du upp tatueringar till främligar som jag som bara trillat in på din blogg och tycker du ritar sjukt snygga grejer? :)



//Nina

2011-03-28 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0