Pannkaksfrukost!

Igår kväll efter jobbet så hade jag så grymt ont i huvudet sså jag låg bara i sängen och försökte sova, vilket inte gick pga det gjorde så jävla ont. Men för att göra det hela jobbigare så börjar jag såklart må illa. Great! Min pojkvän tyckte de lät som migrän... Har aldrig haft de innan så vet inte om migrän ska vara värre eller så...ah i alla fall så tog jag ipren mitt i natten och drack massa vatten! Sovit dåligt har jag gjort och drömt helt sjuka drömmar, lite Harry Potter och WOW inspererat. Helt crazy.

Har fortfarande lite ont men men....jag håller just nu på att göra pannkakor och tvätta hela min garderob.

C u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0