My tattoo

Jag håller ju just nu på att spara till min första tatuering. Jag har två på G men vet inte vilken jag ska göra först.

Men detta är den ena.. BARA för att den är söt!


Lite mörk bild dock :/  Men hallå, hur gullig?!
Jag har målat den.


Men detta är min absoluta favorit. Den ska jag ha, fast i färg.
Har målat den med.


Nu har ni fått se mina ögonstenar.

Nu ska jag gå till jobbet. Imorgon kommer pojkis hit ♥ Vi har inte setts på över 1 vecka...känns som månader, haha. Va töntiga vi är, men så är det! :)

Pözz!

Kommentarer
Postat av: eve

vart vill du göra den med blommor? : )

2011-02-03 @ 20:45:53
URL: http://bananiyoghurt.devote.se
Postat av: eve

haha jo jag förstår jag har faktiskt liknande blommor som slingrar sig uppåt på precis det stället du nyss beskrev : ) ! haha ja gör den i nacken, gjorde så förbannet ont på höften

2011-02-04 @ 20:06:55
URL: http://bananiyoghurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0