Gött nytt 2011 !

Tjena!

Sitter i lägenheten och jag och min pojkvän försöker få igång allt med digitalboxen till vår nya flashiga TV.

Jaha, nytt år osv... detta året hade jag tänkt göra till mitt säkra år. Alltså att jag ska våga göra mer, satsa mer, förhoppningsvis bli bättre på att få tummen ur, ta mig i kragen, få saker gjorda, flytta på riktigt till 100% och byta jobb.
Jag är ju som sagt ganska lat, höhö.

Tog precis på mig min nya mysdress som jag fick i julklapp av min pojkväns mamma, aww!
Ni ser det inte, men det är Hello Kitty på den ^^




Nu dör min dator för min pojkvän har tagit min laddare !!!

Vi hörs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0