BIG news!

Imorgon är det P3guld-gala för er som missat de. En gala där man hyllar svenk musik och delar ut pris och sådant trevligt! :)

Och vem ska inte vara med om Göta Lejon, det kommer bli grymt. Vi ska öppna hela skiten med en pampig låt som jag inte tänker avslöja. Men de kommer bli fett. Sedan skall jag + 3st av mina trummisar vara med och spela med Tove Styrke (hon var med i Idol) och Familjen. Dem två har remixat ihop en sjysst låt som vi ska vara med på. Helt sjjukt grymt.

Så imorgon skall jag mingla runt med Håkan Hellström, Kent, Familjen, Daniel Adams-Ray, Robyn, The Haunted och många många fler. ÅHHH.

Nu ska jag åta frukost och sedan göra iordning mig och åka mot Fiskstaden♥



Sedan skall jag sova hos mormor och morfar ikväll.
Imorgon börjar vi repa inför galan 08.00, alltså upp tidigt som satan! Gött!


Kör på loosefit Volkom tröja idag!

Meddelar hur det gick senare hemma hos mormor när jag hänger på hennes laptop.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: rooosaaa <3

iiih så impad, ska sitta bänkad!!! puss saknar daaajj

2011-01-22 @ 20:42:13
URL: http://jjenk.blogg.se/
Postat av: Jen

jooo man såg dig där i början :D hihi jättekul! fick ni vara med på efterfesten?

2011-01-23 @ 10:54:34
URL: http://jjenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0