Bestämt mig

Nu har jag bestämt mig för att börja måla igen. Har inte gjort de på ett tag och jag har fått en hel del komplimanger för mina små verk jag gör. Dvs mina tatueringar jag skissar upp till mig själv, vänner och främlingar, haha!
Jag får mejl lite då och då från helt random folk som vill att JAG skissar upp deras tatueringar!
How sweet?!?! :)

Väntar på mejl från en tjej nu förövrigt...är nyfiken på vad hon vill ha!

Har inte laddat upp skissbilder på väldigt länge nu. Men kan visa några jag tycker om.



Detta är bara några få. Den stora tribalen på min pojkväns rygg gjorde jag en sommarnatt på freehand.
Han funderar på att tatuera in den! *hihiiiiii*


Nu ska jag se om det finns någon mat jag kan ha med till jobbet, blåsa håret, sminka mig, byta om och sedan dra. Hörs ikväll. Då kommer även rescensionen på min epilator *dun dun dun*.
Hehehheheheeeehhh.


pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0