Vädret hånar mig

Tja!

Det är helt sjukt men...varje gång jag jobbar är det sol och VARJE GÅNG jag är ledig är det SKIT VÄDER! Jag fattar inte.
Så nu idag, på min lediga dag så blir det inte sol...de blir tilll att total rensa mitt rum och möblera om lite grann... jag kan inte möblera så mycket men jag tror att detta kommer bli mycket bättre när jag är klar.

Lunchgäster ska vi också få av någon konstig anledning.
Men hemmagjorda hamburgare på grillen är ju inte fel liksom.


har på min en ny HK-klocka. Bebisgrön i gummi. Camen gör färgen orättvis men men..

I helgen väntar bara jobb, men sen är jag ledig hela 4 dagar :D

nu är jag hungrig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0