Im alive

Har vart lite upptagen med allt möjligt konstigt som jag inte minns just nu.
Mycket med lille missen såklart :)


Ester ♥


* Jag hoppas att jag får min Onepiece idag. Mamma skulle hämta den men hon hade feber inatt så de kommer nog inte bli av...

* Jag har även beställt världens snyggaste skor. Men dom är i Halmstad och jag är hos mamma nu..

* Jag har skaffade mig en iPhone 4 i måndags som jag lämnade in o,i onsdags för att alla appar flippade ur så fick en lånemobil från 1800-talet. Hoppas jag får telefonen nästa vecka..

* Jag fick lön idag så tänkte beställa lite smink från e.l.f. Bra grejer från bara 1 dollar !!



Ska jobba om 1 timme, slutar 19.00.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0