Gött avslut på påsken!

Tjenna!

Är i Halmstad nu och gosar med lille miss. Borde åka hem idag men...ah. Jag har anledning att stanna, haha!

Det är superväder ute och jag vill verkligen gå ut, men jag vet inte vad jag ska göra... pank som en kyrkråtta är jag just nu och jag som inte ens betalat min mobilräkning än. Usch usch. Så jag kan direkt inte gå in till stan för då gråter jag väl om jag hittar nått fint jag vill ha. Älskling är i skolan och ja...jag känner inga i Halmstad, än.

Jag tänkte summera min påsk med ett gäng bilder iallafall.









Haha! Var bara tvungen, fick så go' bild!

Vi va i Varberg hela helgen och käkade sill, ägg och annat påskigt på lördagen och på söndagen (måndag) blev det grillning för hela baletten! Lilla Ester var såklart med, hon sprang omkring i Dannes lilla trädgård med lång lång sele och badade i solen hela dagen.


Hoppas ni hade lika bra påsk som jag hade!

Pöss!♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag?:)



Nu kan du ta chansen att vinna veckans bloggintervju, där jag ställer frågor om dig och publcerar detta på bloggen; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment



Du kan även ta chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-12 @ 14:54:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0