Ska köpa Easytone

Någon som köpt Easytone och tyckt att de funka? :)

Jag är jättesugen på att köpa ett par och kommer göra det också! :D Då ska jag ut och gå så mycket jag kan.

Skorna är utformade så att dem ska forma lår och rumpa. Skorna är inspirerade av balansbollar vilket ger skon en microinstabilitet som göra att musklerna i lår och rumpa måste arbeta hårdare! :D
ASBRA!



Så ser dem ut. Fast dem finns i ganska många olika färger. Ska testa ett par nästa vecka tänkte jag. Måste ju se så dem sitter bra på foten först!


Men nu ska jag & min pojke ut en liten sväng i mörkret och tappa bort oss :)
Hoppas de blir film + chips när vi kommer in igen, hihi.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0