Resfeber

Nu börjar jag få resfeber! Jag är nämligen flygrädd och just nu när jag sitter här mitt i röran bland sommarkläder och väskor känner jag att det är goare att stanna hemma, haha! Mest så jag slipper flyga..

Men nu är de mesta packat så nu går jag mest runt och myser i mina Hello Kitty tofflor^^



Bloggar imorgonkväll också.

Men imorgon har vi massa kul på gång!
Först hem till momor och lämna väskorna (hon som kör oss till flygplatsen), sedan till Liseberg för att möta Samuels mamma och syster, sedan från Liseberg till min pappas 40års fest och vara där ett bra tag, sedan tillbaka till mormor och morfar för att sova några få timmar.
Vilket menas med, i mitt fall, inte sova alls!


Ha de bäst♥

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh, jag vill till Liseberg. Vi funderade på det att åka dit om två veckor men det är nog för kallt. Blir shopping istället ^^

2010-09-08 @ 19:07:51
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0