Morning

Är en ganska nyvaken tjej just nu...Klockan är ju faktiskt inte så mycket än. 09.19.
Nu ska jag äta min nya frukostdrog. Fil + fruktyoghurt (man blandar!) + banan + mammas hemma gjorda müsli♥ yum!
Min mamma skulle fan bli rik om hon började marknadsföra den, promise!

Är ledig idag! Yihoo!
Men måste dock göra tråkiga saker...tvätta alla kläder, har fasen inga trosor kvar! :S

Men en rolig sak jag ska göra är att sätta ihop lite Rhodos bilder som ni ska få se sedan. Men nu är prio ett att äta frukost, har liksom inte ätit sen kl 16 igår, hehe.


En söt tattoo som jag målat och funderar på om man ska gadda in, vad sägs?

Har några tattoos, isåfall vad? :)

Kommentarer
Postat av: Paulina S.

Svar; Ingen orsak! Jag tycker du är grym på att rita, jag är också asintresserad och har ritat "seriöst" ända sen jag gick i femman typ. Det är så utvecklande för själen känns det som. Man mår som bra av det. :) När det blir bra alltså ;D

2010-09-26 @ 22:06:15
URL: http://paulinamedp.blogg.se/
Postat av: Miss C

gosh så söööt!

2011-01-03 @ 15:01:23
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0