Long time - No see

Sorry för dålig uppdatering.

Jag har haft så fullt upp.
Jag är vikarie på en skola i Halmstad på säravdelingen. Super charmiga barn verkligen!
Men dem ringer bara in mig om någon är sjuk... Dem ville att jag skulle jobba onsdag till fredag, men idag ska jag ju jobba på Hemköp och imorgon ska jag passa min syrra så jag vara bara där igår. Men det är kul och väldigt, utvecklande. De känns bra :)

Så man kan säga att jag har TVÅ jobb nu!!!!

Vilket många av mina vänner tycker är orättvist för att dom flesta har inte något alls, haha!

I måndags fyllde min sköna böna år !!!
De blev bowling + Rockbaren och en övernattning i mitt hus :)


Jag & min sköna böna, Sara ♥
På bowlingen.

Jag tänkte även visa upp allt jag köpt senaste månaden. Vilket har blivit mer än vad jag tänkt från början, men man måste ju få unna sig själv, eller hur?! :)

Nu ska jag noppra mina ögonbryn innan det ser ut som man kan flytta in i dom.
Sedan äta och sen jobba från 12- 21.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0