Hej hej hemskt mycket hej

Äntligen hemma efter Rhodos med älsklingen. Det var en hejdundrande semester med mycket tzatsiki, vin, sol, pool och extremt saltvatten!
Vattnet är så salt där nere så när du torkat efter ett havsbad är du lika stel som en trästam, de nästan knastrade när man lyfte armen. Så kan de va.

Har ju vart hemma ett par dagar (kom hem i söndags eftermiddag) men jag kom HEM HEM, till min säng och min dator, idag. Har vart hos pojken ett par dagar, jobbade bland annat i måndags som vikarie.

Jag har inte ens lagt över Grekbilderna än. Är för trött, jag är helt slut nu. Vet inte varför.

De måste vart jobbigt att köpa en tröja från Kappahl förut idag..


alltså, jävla skitbild! de måste komma bättre bild på den, jag skyller på mitt dåligt belysta rum (!!) 2 av 3 lampor har sagt hejdå i taket...

Men imorgon ska jag jobba 12-21.

Hörs innan och efter de. Ska även försöka ladda upp bilderna från Grekland också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0