Duktig tjej!

Idag är jag faktiskt hemma och luktar illa.
Fast jag har städat mitt rum + mitt badrum idag. Dammsugit, moppat och haft mig så nu luktar mitt badrum äpple :)
Ny bäddad säng har jag också, älskar de!
Fast det som jag tyckte var bäst idag var att jag hittade mitt fina örngott som vart borta i 500 år!



cute!


Var ju på stan igår med Sara. De blev lite grejor köpta, men mest småsaker så som en massa trosor + bh, nagellack och en borste till ögonskuggor och en sminkborttagning.
De va skit mysigt och så avslutade vi dagen på Rockbaren och var där någon timme :)



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra....


Men vi hörs!
Puss finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0