Vad gör jag vaken?

Det är fredag, jag är ledig, OCH JAG VAKNAR 06.44 OCH KAN INTE SOMNA OM!
Hääärligt. Speciellt när man somnar halv tre också...goa 4 timmars sömn! </3

Aja, om en halvtimme ska jag träffa Jenniffer för att morgon-powerwalka. Sjävlklart har jag mina Easytones på mig!

Lägger upp lite bilder här senare, men mitt rum ser ut som kriget så just nu hittar jag inte kamerasladden, typiskt mig att tappa bort saker mitt i smeten. Men jag ska städa här sen. Jag har lite andra saker här som jag skulle behöva hitta nämligen...
(Dessutom kommer mormor & morfar hit sen, kanske ska va lite fint då...?)




Ska äta en banan (blir min frukost) och sedan leta upp mina skor, haha.

Hörs efter städningen..


pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0