Tisdag

Har precis duschat och nu lyssnar jag på lite Volbeat medans jag funderar på vad jag ska ha på mig idag.
Idag tänker jag inte sitta hemma HELA dagen som jag gjorde igår. Jag satte seriöst inte en fot utanför dörren igår. Men idag är det mycket bättre väder så idag SKA jag in till stan, med eller utan sällskap.
Bara för att göra något.



Jag just nu.


Visar outfit och sånt sedan. Funderar också på om jag ska behålla jackan jag beställt från H&M...Men jag tror de.
Ni får se den sen :)


ciao så länge!♥

Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

woooho, tack för din uppmuntran :D

2010-10-19 @ 11:56:23
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0