Seeg söndag

Hej!

Har jobbat idag och just nu har jag bestämt mig, eller har jag? Nej förresten.
Antingen sitter jag inne och myser och fixar all musik till iPoden (har så mkt på den som jag inte lyssnar på) och spela lite CoD (Call Of Duty). Eller så kanske jag går ut och går senare? Fast det är ju så jäkla tråkigt väder dock.. aja, hur som helst så ska jag strax äta spagetti och köttfärssås, yum!



CoD



En anledning till den dåliga uppdateringen är för att jag inte hittar min kortläsare till kameran, vilket stör mig ganska mycket !!!!
Också därför de har blivit så många cambilder de senaste..
PLUS att min kamera börjar sakta ta farväl tror jag. Den har börjat flippa ur och den tar inte alls lika bra bilder som den gjorde förr.... Får se om jag införskaffar mig en ny inom en snar framtid...


Ha de bra min kära!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-03 @ 19:29:42
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Gaymasen

Yaaay för CoD ;D

2010-10-15 @ 00:39:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0