Onsdag, tror jag?

Gud, jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är. Men onsdag känns rätt och imorgon ska jag jobba.
Sitter hemma hos min pojke nu och har mensverk så de skriker om de.. Ska åka hem rätt tidigt idag för jag ska vara i Göteborg kl 18 idag. Så om jag åker vid tre borde jag hinnna. Måste släpa med dator och allt :( Men men..


Just nu! I härlig morgonfriss, you like it!



Där ligger sömntuta #1. Tråkmåns!


Vi har inte gjort så mycket dessa dagarna (har vart här sen i lördags). Vi har lanat, bakat äppelpaj, vart ute och gått i nästan 3 timmar vilket resuterade i skoskav på fröken Erica. Aoo!

Nu ska vi se om vi får liv i denna sovande varelse.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0