Just nu ...

Fatta att det redan är fredag?! Helt sjukt...

Klockan är nu 00:06 och jag packar en väska till älsklingen. Jag ska upp tiiidigt imorgon för att ta tåget till honom vid 10. Fråga mig inte varför..

Men imorgon väntar en dag/kväll med lan, det blir BF2 som spelas (Battlefield 2) och senare blire party party med min nya kjol (som ni inte sett, oh my god!). Pga det så kom jag just på att jag måste ladda min kamera, den är stendöd! Bra där! Så kan ni få en bild på den nya kjolen och mitt nya linne...

Jag ska ju ta kort på allt jag köpt de senaste. Men...kameran har som sagt vart död, väldigt död.



Ibland saknar jag mitt ljusbruna hår med mörkbruna slingor ...


Men nu har jag den hårfärgen jag stävat efter länge. Riktigt SVENNEBLONDT hår... jippie.....

Haha, nej men... min riktiga hårfärg.


Nu måste jag fortsätta packa så jag kan gå och lägga mig någon gång så jag orkar parta imorgon :)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0