Glad tjej!

Jag hittade min kortläsare!!! Plus min installationskiva till CoD, yes!

Så nu kan jag lägga över bilder till datorn. Tänkte ta kort på de jag köpt, men det är så jäkla mörkt nu plus att hälften är i tvätten...hmm.


Men här är en liten promenad-outfit iallafall.

älskar min hoodie! ♥

Nu är mormor och morfar här, OCH JAG SITTER VID DATORN PÅ MITT RUM, HAHAHA!
Kärt barnbarn har många namn....


Har gjort färdigt min kompis tatuering också, men de blev så himla suddig bild så får ta om den ^^
Bild kommer upp här inom en SNAR framtid :)


pusssss.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Yaaay för CoD! Haha.



Och ja, bakmaskinen brummar dag ut och dag in. Mumsbröd! ;D

2010-10-18 @ 20:34:55
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0