Dagens . . .

Jag ska alltså åka till Halmstad idag för att shoppa med min pojk + hans mamma och syster + hennes två barn.

Kommer bli mys hoppas jag, BARA DET INTE REGNAR. Då pajar ju frissen ;) haha!


Nu har jag Style Dust i håret.
Personligen tycker jag att Style Dust (eller Dust it) är bättre än sprey. Sprey gör håret så stelt och kan se fett ut (beror på vilken sprey man har). Men om man använder pulver så är håret fortfarande mjukt och lätt att göra vad man vill med :)


Dagens outfitttttt.




Linne - monki
Kjol - H&M

Till detta kommer jag ha min skinnjacka från H&M och mina boots från Bianco.


nu måste jag sticka till bussen.


Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0