Trött tjej.

Har jobbat hela dagen, kom hem och var hungrig så gjorde lite pyttipanna och självklart tycker jag att jag är HUNGRIG liksom så jag åt för mycket. Har alltid lust att få upp allt de överflödiga då, som spädbarn typ.

Jag var ju i Halmstad i veckan så i tisdags var jag & pojkvännen i en galleria och skulle köpa present till hans mamma som fyller år imorgon. De blev att jag köpte ett par jeans och smink till min själv. Julklappar till sig själv är ju kul, eller hur? Då får man precis de man vill ha ;D
(Vi hittade en present till henne också!)


Jeans från G-star, köpta på JC - 1049:-


Sminkpalett från VivaLaDiva, köpt på Kicks - 189:-

Har inte använt den än, känns lite väl att sminka med ögonskugga när man sitter i kassan liksom.
men vi får väl se hur budgetsminket sitter när jag väl använder den.

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Jen

åh den sminkpaletten har jag med, skitbra och räcker jättelänge!

2010-11-29 @ 16:44:25
URL: http://jjenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0