Saturday

Jag sitter hemma, ensam, en lördags kväll och tittar på svensk film på 4:an. Alltså hallå eller...??
Jag har jobbat 8 timmar idag, min pojkvän har spelat volleyboll i Skåne och sitter nu i någon bastu med sina grabbar och macho-snackar (antagligen) och jag passar mina sovande syskon..
Men aja, någon lördag får bli såhär...de kommer fler helger ;)




Sitter och myser med min G-star Raw tröja i herrstorlek :)


och dricker glad cider :)


Imorgon ska jag jobba igen, men bara till 18.00, skönt. (Jobbade ju över 2 timmar idag).
Sedan vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Ska försöka träna hade jag tänkt. Eller städa mitt rum + badrum. De ser ut som kriget i bådera.

På tisdag bär de av till Falkenberg igen.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0