Pånyttfödd

Jag känner mig seriöst som en ny människa.
Jag har haft feber, frossa, ont i HELA kroppen, förkyld OCH har just nu halsfluss så nu ska jag äta baouta stora kapslar fyllda med penicillin i 10 dagar :(

Men har inte haft feber på 2 dagar och känner mig pånyttfödd! Så jävla skönt.
Är hos min pojkvän nu men ska hem sedan för jag ska jobba lördag + söndag.



JUST NU ofräschast i stan!


Sitter med min pojkväns snowboard mössa på. Vill också ha en sån!

Jag blev så himla sugen på att måla igen! Gillar känslan för de jag målar visar jag upp i bloggen.
Synd bara att min kamera har börjat suga hästballe men men, den är bättre än ingen kamera alls :)


Höreeees, puss!

Kommentarer
Postat av: JEN

Åh jag har också halsfluss :(((((((((((((((((((( krya på dig vännen!

2010-11-14 @ 09:51:01
URL: http://jjenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0