oplanerat

Tanken denna veckan var att jag skulle åka till min pojkvän imorgon för att jag ska jobba i Halmstad på onsdag. Men de blir att jag åker idag istället.
Så de blir mys!
Jag tror de blev så mest för att sedan kommer han och jag inte ses på typ 3 veckor så...ah. man får passa på när man kan helt enkelt.

Bussen går om 1 timme och jag ska göra iordning mig och packa en liten väska med nödvändigheter, sexleksaker och sånt, ni vet? haha!



T-shirt från Monki, fast den är köpt på Arvikafestivalen för 20:-
HAH!

pöss!


Kommentarer
Postat av: sexleksaker

Rekommenderar sexleksaker www.intimleksaker.com

2012-02-02 @ 00:39:45
URL: http://intimleksaker.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0