ibland är det inte lätt

Det har vart en väldigt konstig dag.
Åkte hem från pojkvännen förut och så hände de lite saker där som gjorde att jag inte mådde bra så jag åkte till Göteborg för att lira trummor i onödan, kunde hoppat av tåget i Kungsbacka och åkt hem redan därifrån. Men men, så kan de vara. Det enda som var bra med det var att jag träffade Frida på bussen från Göteobrg och hem så jag hade trevligt sällskap.


Jag har åtminstonde en fin natt-t-shirt på mig :)
Fått av pappa.


Är det bara jag eller lyssnar man typ bara på Håkan på sommaren?
Det gör iallafall jag.
Håkan är sommar. Inte vinter.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 15:18:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0