Gråmulen söndag

Så typiskt söndag väder!

Ska just nu städa och lyssna på grym musik under tiden, annars kan jag inte städa. Hög volym är också viktigt för extra bra städresultat. Därför städar jag typ bara när jag är ensam hemma.

Senare idag ska jag till min pojkis! Har saknar honom skit mycket så det blir nog braaaaa. Har lite att göra innan bara.

På tisdag ska jag jobba i Halmstad igen. Kommer hem på onsdag för att lira trummor, sedan jobbar jag torsdag + lördag och söndag.


Tröja från Volkom.

Tror jag kör på något såndant sedan när jag åker....det är ju inte såååå kallt ute idag. Man får passa på att ha strumpbyxor innan det blir minusgrader iallafall. Tycker jag.


Tar inte med mig datorn den är gången. Jag orkar inte, haha! Jag ska ta med mig skissblock istället så jag kanske kan visa upp några goa skisser när jag kommit hem igen.


Under tiden... HA DE GÖTT!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0