FREDAG!

Gött att de är fredag. Ser verkligen fram emot den här kvällen!
Men först kallar jobbet men sedan så dundrar jag och mina vänner på en buss mot Göteborg och gör crazymoves på dansgolven runt om i stan!

De va länge sen nu så det känns riktigt nice. Bra magkänsla :)
Vad som gör just denna kvällen speciell är för att min fina vän Simon kommit hem en snabbis till Götet (pluggar i Sundsvall). Så de blir en gammal go'ing ikväll med "gamla gänget" samlat :)



Jag & Simon, dec 09'
(när jag hade septum!!)


Fina Gedda ska också med, aug 10'

Även Frida & Alex ska med men har inga bra bilder på er (!!) De får vi ändra på ikväll !


Aja, hörs imorgon!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jenniffer g

varför har du inte lagt upp dessa bilderna på fb??? :D

2010-11-23 @ 13:17:39
Postat av: jenniffer g

varför har du inte lagt upp dessa bilderna på fb??? :D

2010-11-23 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0